Servicii complete de Administrare Asociaţii Proprietari Braşov

Administrare financiar-contabilă

    • preluarea şi înregistrarea facturilor de la furnizori
    • întocmirea listelor lunare de plată în conformitate cu prevederile legale în vigoare
    • întocmire şi completare a
      • registrului jurnal
      • registru fond rulment
      • registru fond reparaţii
      • registru fond penalizări
    • întocmirea şi depunera declaraţiilor fiscale
    • întocmirea statelor de plată pentru angajaţii asociaţiei
    • încasarea cotelor de întreţinere de la proprietari
    • depunerea sumelor încasate în bancă
    • procesarea extraselor de cont
    • plata facturilor de la furnizori
asociatii proprietari

Administrare tehnică

– facilitare relatie firme prestari servicii          

– receptie lucrari efectuate 

– verificare tehnica trimestriala imobil                    

– transmitere index utilitati

– solutii tehnice si oferte de pret pentru lucrari   

– preluare index apometre proprietari

– citire index contor bransament

Casierie /incasari electronice

Oferim clasice de casierie la sediul asociaţiei sau la punctele noastre de lucru dar si modalităţi electronice de plată:

  • plată online pe site-ul nostru în baza codului de client şi a numărului de telefon înregistrat în baza noastră de date
  • plată la aparatele PAYPOINT
  • plată la aparatele SELFPAY
  • plată prin transfer în contul asociaţiei

Cenzorat

Pentru asociaţiile de proprietari administrate de noi oferim şi servicii de cenzorat, prin intermediul colaboratorilor noştri, experţi contabili, în conformitate cu prevederile legale(Art. 46 / Legea 196/2018)

PARTENERI SERVICII DE PLĂTI ONLINE